piątek, 31 stycznia 2014

Drogi panie nikt

              Wiesz czasem czego od ciebie oczekuję? Pragnę byś patrząc na mnie widział tą jedyną. I żebyś patrzył tak przez następne kilkadziesiąt lat naszego małżeństwa aż do zasranej śmierci. Żebyś pod choinkę przyniósł mi czerwoną różę, jak w "Piękna i Bestia", wiedząc jak bardzo lubię bajki. Codziennie rano budził mnie pocałunkiem, mówiąc "wstawaj śpiochu" i nawet jak cię walnę za to, że mnie tak wcześnie obudziłeś, ty zaczniesz śpiewać tak głośno, że z chęcią już wstanę. Bym codziennie zasypiała w twoich ramionach, czując się bezpiecznie. Chcę byś był moim księciem i ratował mnie przed łzami oraz smutkiem. Jak powiedziałabym, że chce gwiazdkę z nieba, ty ściągniął byś mi wszystkie gwiazdozbiory wraz z księżycem. Byś kochał mnie tak samo w wieku 60 lat, jak wtedy kiedy pierwszy raz mnie pokochałeś. Chce byś był moim kundlem, który ochroni przed złymi psami, jak w "Zakochanym Kundlu" i żebyśmy zjedli tak śmiesznie spaghetti. Żebyś z złego chłopca, stał się kochający i uczuciowy, a to wszystko dzięki mnie jak w "Zaplątani". Byś spełnił każde moje marzenie choćby nie wiadomo jakie spotkałyby cię przeszkody. Chce żebyś znał mnie tak dobrze, że wiesz jakie słowa masz wymówić by poprawić mi nastrój. Po powrocie do domu i spojrzeniu na mnie chce żebyś mnie przytulił jakbyś nie widział mnie przez kilka lat. Nie oglądał się za innymi, o wiele piękniejszymi kobietami, bo tylko mnie uważałbyś za najpiękniejszą na świecie. I chce żebyś powtarzał te cholerne słowa "KOCHAM CIĘ" i tak do zasranej śmierci oby płynęły prosto z serca. Ja chce byś był każdym idealnym bohaterem z moich tysięcznych przeczytanych książek. Ratował kiedy to ja upadam, dodawał otuchy kiedy w siebie nie wierzę i rozśmieszał mnie kiedy będzie brakować ci tego pięknego uśmiechu. Chce żebyś mnie kochał. Chce być dla ciebie tą idealną, jedyną i perfekcyjną. Będę cię wkurzać i się z tobą kłócić ile się będzie tylko dało, ale serce nigdy nie pozwoli ci ode mnie odejść. Nawet jak zmuszę cię do oglądania ze mną "Titanica", choć ty go nie lubisz. I każdego romantycznego filmu czy bajki. Mówiłam, że kocham bajki? A kiedy będziemy tak starzy i będziemy się żegnać, zaśniemy wspólnie jak w "Pamiętniku", trzymając się za ręce. Będziemy mieć dzieci, wnuki i nawet prawnuki. A ty po latach patrząc przez połówki okularów powiesz, że z dnia na dzień robię się coraz piękniejsza choć oboje wiemy, że to nie jest prawda, gdyż cała moja twarz będzie w zmarszczkach. Zasypiając będziesz śnił o jednym. O nas. Chce żeby na naszym grobie napisali "i żyli długo i szczęśliwie". A kiedy trafimy do nieba, pierwsza twoja myśl to by mnie znaleźć i powiedzieć jedno: Kocham cię.

3 komentarze:

  1. NOMINUJĘ CIĘ DO LBA. Inf tuta --- sylvari-nadzieja-elionu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ńćęŁ_:;*?=):;
    sorka, klawiatura mi sie pryestawila, nie wiem gdyie jest kropka
    bloga nie cyztalam ale syablon yajebistz!
    LOL
    Pryz okayji masy tu swietnz blog, wcyoraj ynalaylam +* sineserce.blogspot.com
    Zolo!

    OdpowiedzUsuń