sobota, 13 lipca 2013

Powitanie

Cześć! Mam na imię Rose i tym razem będę pisać o Dramione. Mam jak na razie ciekawą myśl o nich, ponieważ dzisiaj w nocy śnił mi się sen o tym parinkgu i tak jakoś pomyślałam, czemu nie przeleję go na kartkę. Jestem trochę średnią pisarką i nie mam najlepszych ocen z polskiego, ale się postaram. Wiem, że mało kto tu będzie wchodził, mam o tym świadomość. Ale piszę głównie dla siebie. Szablon zawdzięczam dzięki stronie zaczarowane-szablony i oczywiście polecam tą stronę bo jest niesamowita.
Wracając jeszcze do bloga, to chce na miejscu powiedzieć, że pojawią się w nim wulgaryzmy, dwuznaczne aluzje itp. Żeby później nie było, że nie ostrzegałam, okej? Bo nie mam ochoty pisać pod każdym rozdziałem, że pojawi się tam słowo 'kurwa'. Osobiście, nie jestem zwolenniczką, takiego słownictwa, ale szczerze mówiąc niekiedy mi brakuje w niektórych książkach tej szczerości. Największe przekleństwo w książce jakie czytałam to chyba 'cholera'... No okej, rozumiem, że niektórych to może zrażać etc, ale nie jesteście dziećmi i w całym życiu nie pierwszy i nie ostatni raz usłyszeliście takie słowa. Poinformuję przed rozdziałem, jeżeli pojawią się jakieś wątki seksualne, bo akurat na tym blogu nie ma będzie ich aż tak dużo. Wiem, że większość tego nie przeczyta, bo to tak jak instrukcja obsługi czy jakiś regulamin co zazwyczaj wszyscy pomijają, lub wyrzucają do śmieci, rozumiem. Ale później nie miejcie do mnie pretensji bo czytacie to na własną odpowiedzialność. Jeszcze co do błędów w każdym rozdziale, bo takie na pewno się pojawią. Jak już wspomniałam nie jestem dobra z polskiego etc, ale wiem jak się pisze np. łóżko. Jestem tylko zwyczajną dziewczyną z tęgą wyobraźnią, więc mnie zrozumcie.  Miłego czytania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz